Fantabulous Skincare

Fantabulous Skincare

Thursday, February 5, 2015

Apakah dia Fantabulous Skincare????

Ni jawapan dia...

FB SkinCare menggunakan ekstrak BUAH – BUAHAN sebagai bahan utamanya, ekstrak ini sudah sangat dikenali berkhasiat untuk mencerahkan kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan postur dan tona kulit (yang berminyak jd normal, yang kering jadi normal). Maka dengan ini FB SKINCARE sudah dikaji secara klinikal sesuai untuk semua jenis kulit dan semua masalah kulit .
• Selain ekstrak buah - buahan, FB SKINCARE mengandungi vitamin A, C, dan E. Vitamin A YANG boleh membantu untuk mengeringkan jerawat dan menjadikan jerawat enggan muncul lagi, dan dalam ertikata lain jerawat sudah mati. Vitamin C sangat berguna untuk mencerahkan warna kulit secara alami, sehingga warna kulit tidak putih pucat, tetapi putih merona dengan sentuhan pink segar merona di pipi anda sehingga kecantikan anda terlihat secara semulajadi.
• FB SKINCARE TIDAK menggunakan bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURY dan HYDROQUINON. Zat berbahaya ini boleh menyebabkan alahan kepada kulit.


Ada 2 set :-

ok2...nanti sy explain ape dia set qaseh n ape die set dolly...sabar yeh....kalo x sabar gak meh pm kat no ni yeh:- 010-9001137

Apa yg kite sediakan??
1) free consultation - dari zero smpi glowing2
2) free postage
3) COD di area Kuantan dan kawasan yg berhampiran 



No comments:

Post a Comment